Om webbplatsen

Här hittar du en del tips som gör det lättare att använda webbplatsen.

Har du hittat ett fel på webbplatsen?

Du kan skicka e-post
till info@nationellavardkompetensradet.se
om det är något fel på webbplatsen.

Andra format

Du kan lyssna på information på webbplatsen.
Då klickar du på ”Lyssna” högst upp på sidan.

Teckenstorlek

Om du vill ha större text
ska du klicka på ”Visa” i din egen webbläsares meny,
och sedan på ”Teckenstorlek”.

Dölj ditt besök

Vill du inte att någon
ska kunna se på din dator
att du besökt vår webbplats?

Om du använder en pc
ska du välja ”Verktyg” i menyn.
Välj sedan ”Alternativ”.
Välj ”Ta bort filter”
eller ”Rensa tidigare”.

Om du använder Mac
ska du välja ”Historik”
och sedan ”Rensa historik”
eller ”Töm cache”.

Kontakt

Webbansvarig
Senast uppdaterad:
Publicerad: